مهمونی با ما

هر چیزی که برای یک مراسم باشکوه نیاز دارید .

مهمونی با ما

هر چیزی که برای یک مراسم باشکوه نیاز دارید .

  • ۰
  • ۰

بهترین برندهای فیلر زیر چشم

یکی از جدیدترین روش های زیبایی تزریق ژل و فیلر است که اثرات آن بسرعت قابل مشاهده است. فیلر زیر چشم با جذب رطوبت، گودی زیر چشم را حجیم می کند و شادابی و طراوت خاصی به صورت می بخشد. بهترین برندهای فیلر زیر چشم همگی از اسید هیالورونیک طبیعی ساخته شده اند. با تزریق فیلر زیر چشم ساخته شده از اسید هیالورونیک طبیعی، می توان کلاژن سازی پوست را تحریک و ضمن رفع چین و چروک ها، گودی زیر چشم را نیز برطرف کرد. بهترین برندهای فیلر زیر چشم شامل پرنسس، استایلج، ژوویدرم، رستیلن و تئوسیال می شود که متخصصان از آن ها برای رفع چین وچروک ها و سیاهی زیر چشم استفاده می  کنند. توصیه می کنیم برای انتخاب مارک فیلر زیر چشم حتما به پزشکان کلینیک سپیدار اعتماد کنید. مراجعین وفادار ما گواه حسن نیت همکارانمان برای ارائه بهترین خدمات زیبایی به شما خواهند بود.

بهترین برندهای فیلر زیر چشم

بهترین مارک ژل یا فیلر برای تزریق زیر چشم

در حال حاضر بهترین و گران ترین برندهای تزریق ژل صورت در ایران عبارتند از برندهای تئوسیال، ژوویدرم، استایلج، بلترو، رستیلن و پرنسس که از طریق مجاری قانونی وارد کشور شده و تاییدیه های بین المللی دارند. اگر قصد تزریق فیلر زیر چشم دارید، حتما بسته ژل را رؤیت کنید و با پیامک کد روی آن به سامانه سازمان غذا و دارو، از اصالت آن مطمئن شوید. در ضمن برای حفظ سلامت خود از تزریق ژل های ارزان و بی کیفیت پرهیز کنید. در اینجا بیشتر با این محصولات آشنا می شوید.

فیلر زیر چشم ژوویدرم

این فیلر زیر چشم که ساخت لابراتوار Allergan امریکا است ایمنی و اثربخشی زیادی در برطرف کردن چین و چروک های زیر چشم دارد و با رفع سیاهی زیرچشم، یک راهکار عالی برای بازگردان زیبایی و جوانی به چهره شماست.

فیلر زیر چشم استایل

با انتخاب این فیلر که در لابراتوار Vivacy فرانسه ساخته می شود،خیالتان از حیث گرفتن نتیجه و کاهش فرورفتگی ها و چروک های زیر چشم کاملا آسوده می شود. فیلر زیر چشم استایلج با ماندگاری مطلوب، حالت کشسانی و انعطاف پذیری پوست را تقویت می کند و با رفع تیره گی زیر چشم، چهره ای زیبا و پر طراوت به شما هدیه می کند.

فیلر زیر چشم تئوسیال

یکی از معتبرترین فیلرهای زیر چشم است که در لابراتوار Teoxane سوئیس ساخته می شود و با تزریق آن به بافت هایی که کمبود کلاژن دارند، در پر کردن و حجیم کرد بافت زیر چشم و کاهش سیاهی زیر چشم تاثیر چشم گیری دارد. مدت زمان ماندگاری این فیلر زیر چشم به طور معمول بین ۶ تا ۱۸ ماه است.

فیلر زیر چشم رستیلن

از محبوب ترین و پر مصرف ترین فیلرهای زیر چشم در ایران، فیلر رستلین ساخت لابراتوار Galderma سوئیس است که با حجم دادن به بافت پوست در کاهش چین و چروک تاثیر فوق العاده ای دارد. ژل اسید هیالورانیک، مانند اسفنج با جذب آب باعث برجستگی محل ترزیق می شود و چین و چروک و سیاهی دور چشم را کاهش می دهد.

فیلر زیر چشم بلترو

ژل بلترو ساخت لابراتوار Merz کشور آلمان با نازک ترین سوزن ها تزریق می شود، بنابراین تزریق آن آسان و بدون درد است؛ تزریق ژل های بلترو راحت، سریع، ایمن و طبیعی است و تا به حال کم عارضه ترین فیلر زیر چشم بوده است.

مزایای تزریق فیلر زیر چشم

از فیلر  هم برای چروک زیر چشم و هم برای رفع سیاهی و گودی زیر چشم استفاده می شود. مزیت تزریق فیلر و پرکننده های بافتی این است که ایمن و سریع انجام می شود و نتایج به صورت آنی قابل مشاهده است. در این روش کم عارضه و کم هزینه  از بی هوشی استفاده نمی شود و پزشک معالج ممکن است در صوت احساس درد در ناحیه تزریق، برای راحتی شما از بی حسی موضعی استفاده کند. فیلر تزریق شده در زیر چشم با جذب رطوبت در ناحیه زیرچشم، گودی، سیاهی و چین و چروک زیر چشم برطرف می کند و زیبایی طبیعی به چهره تان می بخشد.

 

هزینه تزریق فیلر زیر چشم

قیمت فیلر زیر چشم به برند و میزان ژل و فیلر مصرفی بستگی دارد. توصیه می شود برای کاهش هزینه ها به هیچ وجه از ژل های ارزان قیمت و نامرغوب استفاده نکنید، چون به سلامتی تان لطمه می زند و ممکن است عوارض ناخوشایندی داشته باشد. همکاران ما در کلینیک زیبایی سپیدار در سعادت آباد، می توان به صورت تلفنی مشاوره کاملی به شما ارائه دهند. البته برای مشاوره رایگان حضوری نیز در کنارتان خواهند بود.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر زیر چشم

بعد از تزریق فیلر زیر چشم، ضمن عمل به توصیه های پزشک معالج، رعایت یک سری دستورالعمل ها الزامی است؛ مراقبت های مهم بعد از تزریق فیلر زیر چشم شامل موارد زیر می شود:

  • به مدت ۲ تا ۳ روز بعد از تزریق فیلر از ورزش و فعالیت شدید بدنی بپرهیزید.
  • مایعات فراوان بنوشید اما از نوشیدن مایعات داغ اجتناب کنید.
  • برای کاهش تورم و کبودی زیر چشم می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • برای کاهش تورم و کبودی می توانید از سبزیجات تازه و میوه استفاده کنید.
  • به هیچ عنوان بعد از تزریق فیلر از دارو هایی مثل آسپرین و وارفارین که باعث رقیق شدن خون می شوند استفاده نکنید.
  • اگر داروی خاصی مصرف می کنید حتمأ پزشک معالج خود را مطلع کنید، و مطمئن شوید که برای تزریق فیلر مضر نیست.
  • برای کسب نتیجه مطلوب، به مدت دو هفته بعد از تزریق فیلر سیگار نکشید.
  • به مدت سه شب برای جلوگیری از حرکت ژل به پشت خوابیده و از ۲ بالش استفاده کنید.
  • از هر نوع ماساژ و میکرودرم به مدت ۱۴ روز اجتناب کنید.
  • به مدت ۲ هفته پس از انجام تزریق ژل،از پر کردن دندان بپرهیزید.

موارد ممنوعیت تزریق فیلر زیر چشم

با وجود مزایای استفاده از فیلر زیر چشم برای رفع گودی و سیاهی زیر چشم، پزشکان توصیه می کنند افراد زیر از این روش درمانی استفاده نکنند:

  • بانوانی که در دوره حاملگی یا شیر دهی هستند.
  • افرادی که در شش ماه قبل اکوتان مصرف کرده اند.
  • افرادی که در ناحیه تزریق عفونت فعال دارند.
  • افرادی که مبتلا به اختلالات انعقاد خون هستند.
  • افرادی که مبتلا به آتروفی پوستی مثل آتروفی ناشی از استفاده از استروئید هستند.
  • افرادی که آلرژی به ترکیبات موجود در فیلر یا سابقه واکنش های آنافیلاکسی  دارند.
  • افرادی که مبتلا به اختلالات بد شکلی بدن، نقص ایمنی، درماتوزها، ویتیلیگو و اگزمای فعال هستند.

ماندگاری فیلر زیر چشم

صادقانه ترین جوابی که می توان به این سوال داد این است که ماندگاری تزریق فیلر زیر چشم به عکس العمل بدن شما و برند ژلی که انتخاب کرده اید بستگی دارد. به طور معمول دوام فیلرها بین ۶ تا ۱۲ ماه است و پس از این مدت به مرور تجزیه شده و جذب بدن می شوند. بهتر است پیش از آن که اثر تزریق قبلی از بین برود، تزریق فیلر تکرار شود. تزریق فیلر، هر ۶ ماه تا ۱ سال برای حفظ نتایج مناسب است. تزریق ژل جوودرم اولترا مدتی حدود یک سال ماندگاری دارد، و در ترزیق مجدد مقدار ژل کم تری مورد نیاز است. در انتخاب ژل مناسب به تجره پزشک معالجتان اعتماد کنید.

هزینه فیلر زیر چشم

  • ۹۹/۰۱/۱۷
  • مینا گرمه ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی